#ByMyEpilepSide: Angelini Pharma'nın epilepsi konusunda farkındalığı artırmak için global iletişim kampanyası
2022 Uluslararası Epilepsi Günü için, Angelini Pharma ilk global farkındalık ve iletişim kampanyasını başlatarak epilepsili insanlara yakın olma taahhüdünü yineliyor: #ByMyEpilepside. Kampanya iddiasıyla, epilepsi hastalarının nöbet geçirdiklerinde ve kendilerinin başka bir yanını ortaya çıkardıklarında hem fiziksel hem de zihinsel olarak etkileyen ikiciliği hatırlatıyor.
Aynı zamanda kampanya, epilepsiden muzdarip insanların yanında olmak için bir harekete geçirici mesajdır. Öncelikle hastalığın semptomları ve bunları tedavi etmenin en iyi yollarının bilinmesinden geçen bir yakınlık.
Hastaların üçte biri epilepsi için tıbbi tedavilere yanıt vermiyor. Devam eden nöbetler nedeniyle hastalar artan morbidite ve mortalite, azalan istihdam fırsatları, sosyal damgalanma ve düşük yaşam kalitesi yaşamaktalar. Bu nedenle, yeni terapötik seçeneklerin geliştirilmesi son derece önemli olmakla beraber damgalanmanın ve epilepsiyi anlayamamanın hastalarda oluşturabileceği korkunun üstesinden gelmek için doğru bilgiyi iletmek gereklidir.
#ByMyEpilepSide, Angelini Pharma'nın sosyal meyda kanallarında (Linkedin, Instagram ve Twitter) 14 Şubat - 26 Mart tarihleri arasında, yani Uluslararası Epilepsi Bürosu tarafından epilepsi konusunda bir farkındalık günü olan Mor Gün'de yayında olacak.